Zingend Bijbelteksten memoriseren

Familie Bolhuis is al een heel aantal jaren gewend om Bijbelteksten te zingen. Ze zetten zelf de Bijbelteksten op muziek en delen dit met anderen via YouTube. Op deze manier bieden zij andere christelijke gezinnen waardevolle inspiratie.

Ze verwoorden het zelf als volgt: “Binnen ons gezin (vader en moeder en 5 zonen) zijn we al een heel aantal jaren gewend om Bijbelteksten te zingen (bijvoorbeeld bij de maaltijd). We geloven dat het belangrijk is om het Woord van God te memoriseren, maar ook dat het bemoedigend en vertroostend kan zijn om dit te doen. Juist ook voor tijden waar we nu in terecht zijn gekomen. 

Annelien mijn vrouw en onze zoon Rein zetten wekelijks een tekst op muziek. Deze tekst kan op deze wijze gememoriseerd worden binnen het gezin. Maar ook als je alleen bent (jong of oud) is het een goed hulpmiddel. Wekelijks kun je de tekst terugvinden op de facebookpagina Samen Bijbelteksten Zingen of op het youtubekanaal (Samen Bijbelteksten Zingen). Je kunt ook een bericht terugsturen met een 06-nummer. Dan zullen wij je elke week via whatsapp een linkje toezenden met de tekst.   

Dit initiatief bieden we voorlopig gratis aan, maar mocht u dit initiatief willen ondersteunen, dan kunt u een gift overmaken op NL56RABO0332805174 t.n.v. Stichting Werkers in de Wijngaard o.v.v. Bijbelteksten op muziek. 



Nog beter in vorm raken?

Wij komen graag langs voor toerusting op maat! Bekijk de dienstenpagina voor ons aanbod of stel je vraag via lydia@goedinvorm.nu.

NEEM CONTACT OP

Heb je een tip?

Deel met ons je idee!

STUUR JE TIP IN

Uitgelichte items

Avondmaal

30 oktober 2020
Het Avondmaal laat zien dat de Heere Jezus Zijn lichaam en bloed geofferd heeft tot vergeving van de zonden. Als je door het geloof het Avondmaal …
+
Ontwikkeld door

Belijdenis doen

5 januari 2021
Ik zou het als een grote zegen zien als jij door deze inleiding een verlangen krijgt naar het doen van openbare geloofsbelijdenis, omdat de Heere …
+
Ontwikkeld door
LCJ

Stel je eigen inspiratielijst samen

Voeg met behulp van het gele plusje items toe aan je inspiratielijst. Alles in één lijstje overzichtelijk bij elkaar voor jouw clubavond of activiteit!